Blogger Widgets

Saturday, July 24, 2010

BEST FRIEND

What is the definition of the two words >> "best friend"?
Is a best friend...
The person who talks with you the most? Or the person that understands you the most?
The person who cares about you the most? Or the person who cares about you the most?
The person who appears most in photos with you? Or the person who always walks about with you?
The person who listens to your troubles? Or the person who tells you his troubles?

好朋友~ 这三个字经常都被滥用~
谁是我们的好朋友?很多时候我们也不知道~
或许你很在乎一个朋友,所以你也认为那个朋友很在乎你!其实,并不是这样!
因为这个世界是很不公平的~ 就是这样的了~
或许你正在在乎那个朋友的同时,其实有另外一个朋友更加地在乎你,你却不知道~ 哈哈!

其实以上的话纯粹是发泄啦,哈哈~  可是突然让我联想起一首歌!

我有一位好朋友
他的名字叫耶稣
他是一位真挚不变的朋友
不管黎明到黄昏
还是黑夜到白昼
他是我终身常伴的好朋友
每当别的朋友都离去
只有耶稣愿意留在我身旁
给我安慰  使我得温馨
他是我最好的朋友~~~耶稣

No comments: