Blogger Widgets

Tuesday, September 22, 2009

有人email我

哇~
刚才有个陌生人email我,标题是“Hello”~
我看见名字,不认识,~“Monica Udeh”~
所以我不打算开的,因为怕是virus…
但…最后过于显…还是开了…

内容:
Hello
dear new friend,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleasure to contact you after viewing your contact today which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future.i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all about each other,here is my email () i will be waiting to hear from you as i wish you all the best for your day.
yours
Monica

有一种很晕的感觉…………………… ==
当然,我不打算回复她…
不过我去找她有没有friendster户口,竟然是有噢!
不过空空的,什么也没有,照片也没有comments也没有,介绍自己的当然也没有……
不过!有一个朋友…
哈哈…
好可怜的一个friendster户口啊…

然后发现她是UK来的…
26岁…

竟然有兴趣跟一个小她十年,而且还是马来西亚的女生交朋友…
有些人,就是这么无聊…
唉…

不过不过不过…
现在想想下…是不是应该回她?
因为…好像不是很有礼貌噢…
而且她是女的,不可能是什么色狼的吗…

嗯…
今天我会好好考虑…

No comments: